איך בוחרים לוקיישן לחתונה בטבע?

תאריך

אחת ההחלטות הכי חשובות שתצטרכו לקבל כשתתכננו את החתונה שלכם היא בחירת מיקום החתונה. בעוד שבעבר רוב החתונות היו באולמות ובגני אירועים, כיום מקובל יותר ויותר לערוך חתונות בטבע, שמספק רקע מדהים ליום המיוחד ביותר בחייו של כל אדם.

עם זאת, בחירת המיקום הנכון לחתונה בטבע יכולה להיות קצת מסובכת. במאמר זה נדון בכמה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מיקום לחתונה בטבע:

1. מזג האוויר

כשחושבים על חתונה תחת כיפת השמיים, הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא מזג האוויר. כיוון שהאורחים שלכם לא יהיו מאושרים להסתובב בחתונה עם בגדים רטובים מגשם או מזיעה, חשוב לבחור מיקום שיש בו מזג אוויר טוב ביום החתונה, שלא יהיה גשום וסוער, אבל גם שלא יהיה חם ולח. 

בכל מקרה, חשוב מאוד שתהיה לכם גם תוכנית גיבוי, כמו אוהל או מיקום מקורה אחר בקרבת מקום, למקרה שמזג האוויר פתאום ישתנה בצורה קיצונית.

2. עלות

בשונה מאולם אירועים, שמספק אוטומטית את כל השירותים הנלווים הנצרכים, בחתונה בטבע תצטרכו למצוא חברה אמינה שמתעסקת בהשכרת ציוד לאירועים כדי לדאוג לדברים בסיסיים כמו השכרת שולחנות או כסאות להשכרה. תצטרכו גם לדאוג לקייטרינג, לביטוח ולאבטחה, אבל לפעמים זה אפילו יהיה לכם משתלם יותר מחתונה בגן אירועים.

השכרת ציוד לחתונה

3. שירותים נלווים

כאשר אתם בוחרים מקום בטבע, חשוב לוודא שהוא יספק את כל הצרכים של האורחים שלכם. וודאו שיש באיזור שירותים בכמות שתספיק לכולם, ואל תשכחו לבדוק אם יש חניה גדולה וקרובה. אתם לא רוצים שהאורחים שלכם יצטרכו ללכלך את הבגדים המפוארים שלהם בדרך מהחניה למקום החופה…

4. מרחק ונגישות

חיוני לקחת בחשבון את המרחק והנגישות של המיקום. קחו בחשבון עד כמה כמה קל לאורחים שלכם להגיע לשם. אם המיקום של החופה רחוק ממקום סעודת החתונה, דאגו לספק הסעות לאורחים שלכם. אם בחרתם במיקום מבודד ומרוחק, הקפידו לספק הנחיות מפורטות וברורות לאורחים, כדי שיוכלו להגיע לחתונה בזמן ולא באיחור של יומיים.

השכרת ריהוט לאירועים

5. אישורים והיתרים

שימו לב שלא בכל מקום ניתן לערוך חתונות. יש מקומות שבהם תצטרכו לקבל אישור מבעל הקרקע, מהעירייה או מהמדינה, יש מקומות שבהם אסור להדליק אש או להפעיל מוזיקה בשעות הערב, וכן הלאה. כאשר אתם בוחרים מקום, חשוב מאוד לוודא שהחתונה שלכם עומדת בתקנות, כדי שלא תגיעו למצבים לא נעימים של קנסות ואף פירוק ופיזור החתונה ברגעים הכי חשובים של החיים.

מאמרים
נוספים