חמישה מקומות מדהימים של חתונה בטבע

תאריך

חתונה בטבע היא דבר מהמם ומדהים, לא כל זוג מסוגל לזה, אבל אלו שהולכים על זה, מקבלים אירוע מטורף ומדהים שאף אחד לא שוכח. גם אם החלטתם ללכת על זה, עדיין יש לכם כמה החלטות לקבל כי גם לחתונה בטבע יש הרבה אפשרויות.

חתונה ביער

חתונה ביער היא אופציה מועדפת על רבים, האויר הקסום, הירוק והחום שמשתלבים למראה מדהים, תולים נורות צבעוניות על העצים, הכל מריח ומרגיש מדהים. 

כשאתם הולכים על חתונה ביער יש לכם בישראל מגוון יערות גדול שיכול להתאים למשימה. צריך לזכור כמובן להיערך לכל פרט, לתזמן את העונה המתאימה בשנה, להיערך אם חברת השכרת ציוד לאירועים מתאימה שתספק לכם את כל הציוד שתצטרכו ולבקר כמובן במקום לפני כדי לבדוק את התאמתו. 

מקומות מומלצים לחתונה ביער בישראל זה: יער בן שמן, יער חולדה, יער עופר ועוד.

חתונה בחוף ים

חתונה בחוף ים היא רומנטית ומדהימה ודורשת היערכות מסוג קצת שונה. הדבר הראשון שצריך לזכור ולתכנן זה מתי אנחנו עושים את החתונה, אם היא במהלך היום, יש הרבה שמש וצריך להכין פינות מוצלות כמו אוהלים, גזיבו ועוד כדי שהאורחים לא ישרפו בשמש ולהכין הרבה שתיה ומים.
דבר נוסף שיש לקחת בחשבון זה את מקומות הישיבה באזור, גם אם החופה היא על קו החוף ממש, לא בטוח שנרצה שגם הסעודה והריקודים יהיו שם. יש לא מעט חופים בישראל שיש לידם גן אירועים שיכול להתאים להמשך הערב עם נוף ים מדהים.
חופי ים מומלצים בישראל לחתונות זה: ארקה תל אביב, חוף התמרים, חוף גרין ועוד.

חתונה במדבר

לחתונה כזאת יש אווירה בראשיתית, לא משנה כמה אנשים יעשו חתונה במדבר, לא משנה כמה אנשים יחגגו באותה נקודה, מדבר נשאר מדבר. הנוף ההררי והפראי מרגיש כאילו אנחנו הראשונים שדורכים במקום הזה.

גם כאן חשוב מאוד להיערך בהתאם עם כמות מים מספקת, עם ציוד נלווה מתאים, להתכונן לחום של היום או לקרירות של הלילה, מזגנים ומצננים או פטריות חום להשכרה

יש מגוון אפשרויות שונות בארץ ברחבי מדבר יהודה וכל מקום יותר מדהים מהשני

חתונה ביקב

וואו! אחד הקונספטים האהובים עלינו היא חתונה ביקב! כמובן שפה יש גם שילוב בין הטבע לחדשנות, חופה בין שורות ענבים וסעודה במרתף יינות עתיק, אין דבר יפה מזה! הריח המשכר, האוירה הסוחפת! פשוט אירוע מושלם.
כמובן שניתן לשלב עם טעימת יינות בכמות שלא תמצאו במקום אחר, ריקודים בין שורות חביות ועוד.
יקבים שמאפשרים לעשות חתונה אצלם לא חסר, ביניהם תמצאו את יקב עמק האלה, יקב צובה, יקב פסגות המדהים ועוד.
בדרך כלל בחתונה ביקב, מקום האירוח כבר דואג לרוב הפרטים ולכם רק נשאר להכין רשימת מוזמנים

חתונה בספארי

ידעתם שאפשר להתחתן בספארי? בספארי רמת גן יש אפשרות להזמין חתונה אצלם, כשאתם מזמינים חתונה בספארי אתם מקבלים באותו מחיר דוב שנושא את הכלה לחופה…(לא באמת) אבל האוירה הפראית של חתונה בין האריות לג'ירפות, יוצרת חתונה בקונספט בלתי נשכח ובוודאות אין הרבה זוגות שזוכים לחוויה. האוכל יכול להתקשר יחד עם האוירה וכמובן גם כל התפאורה.
לאוהבי טבע ובעלי חיים חתונה בספארי יכולה להיות אירוע מטורף שבוודאות יהפוך את היום הזה ליום המושלם בחייהם! ואולי גם אחד הימים המיוחדים לחלק גדול מהאורחים.

 לא משנה איפה תבחרו להתחתן, אנחנו פה בשבילכם

אצלינו ביהלום – המומחים להשכרת ציוד לכל אירוע, תוכלו למצוא את כל מה שתצטרכו כדי להפיק חתונה בכל מקום שתבחרו. ביער או בחוף, במדבר או בספארי, אנחנו נספק עבורכם ריהוט, מזנונים, אוהלים וכל מה שתצטרכו לאירוע מושלם, צרו עכשיו קשר ותהנו מחוויה בלתי נשכחת.

מאמרים
נוספים