שלושה רעיונות לעמדות מזון מגניב לאירועים

תאריך

כל אירוע הוא מיוחד, אבל יש אירועים בלתי נשכחים, ופה הכנו עבורכם שלושה טיפים קטנים שיהפכו את האירוע שלכם לכזה.

למה עמדות מזון מיוחד?

האוכל עומד בבסיס האירוע, עמדות אוכל מגניבות יכולות להוסיף עניין, צבע וכיף לאירוע, ולגרום לאורחים להרגיש שהם חווים משהו ייחודי. חברות השכרת ציוד לאירועים ישמחו להתאים לכם שולחנות ועמדות מגניבות שיעזרו לייצר אווירה מיוחדת, ועדיין אוכל ייחודי לוקח את האירוע לשלב הבא. 

לא דומה לגשת לבופה עשיר ככל שיהיה ולבחור מתוך היצע קיים, לבין עמדה שבה אתה יכול לייצר לך את המנה לפי הטעם האישי שלך. הכנו לכם שלושה רעיונות שבהם בקלות תוכלו להביא לאירוע שלכם טעם בלתי נשכח שישדרג את כל האירוע

עמדת הכנת סושי

סושי הוא מאכל יפני מסורתי העשוי מאורז דביק, דגים, ירקות ועוד. סושי הפך לפופולרי מאוד ברחבי העולם, כולל בישראל.

סושי הוא מאכל טעים במיוחד שניתן לשלב בו מגוון גדול של מנות, הוא יכול לבוא טבעוני, חי, קלוי, ועוד. השילובים שניתן לעשות בו מכמות מוגבלת של מוצרי בסיס הם רבים מאוד. כל אחד יכול לבחור את הרול שלו בהתאמה אישית, לבחור מידת עשייה, לבחור את השילוב המתאים ולהנות גם מתהליך ההכנה יוצא הדופן.

ישנם כמה מעלות ייחודיות לסושי באירוע:
טרנדי: סושי הוא מאכל טרנדי, שיכול להוסיף עניין וכיף לאירוע.

קל לאכילה: סושי הוא מאכל קל לאכילה, שניתן לאכול אותו עם הידיים, עם צ'ופסטיק או עם מזלג רגיל. מתאים לכל אירוע: סושי מתאים לכל אירוע, בין אם הוא אירוע עסקי, חברתי או משפחתי. 

עמדת גריל / מנגל

בישראל רבים מאוד אוהבים בשר, ומה יותר טעים מבשר טרי שנעשה מולך על האש? עמדת מנגל גם היא מאפשרת מגוון גדול מאוד של אפשרויות לכל אורח. כל אחד יכול לבחור את סוגי הבשר המועדפים עליו, לבחור מידת עשייה, רמת תבלון ועוד. לעמדה כזאת יש ניחוח ואווירה יוצאת דופן, אש, חום וקולות מגרים.
כמה דברים שחשוב לזכור לפני שסוגרים עמדת מנגל לאירוע.

סוג האירוע: חשוב לבחור סוג מנגל מתאים לסוג האירוע. לדוגמה, לאירוע עסקי יתאימו מנות מנגל יותר מעודנות, בעוד שבאירוע חברתי ניתן לבחור מנות מנגל יותר קלילות.

הקהל: חשוב לבחור מנגל שיהיה מתאים לקהל היעד של האירוע. לדוגמה, אם האירוע הוא לקבוצה של אנשים צמחוניים, ניתן לבחור מנות מנגל צמחוניות.

כמות: חשוב להזמין מספיק בשר כדי להשביע את כל האורחים. תמיד כדאי לקנות מעט יותר בשר כדי לוודא שלא ישארו אורחים רעבים.

עמדת קינוחים מגניבה

רוצים את האורחים שלכם מרוכזים באירוע ולא שיהיו כל האירוע מסביב לאוכל, ועדיין לא לוותר על החלק של אוכל בהתאמה אישית? עמדת קינוחים תעשה את העבודה. 

גם פה יש לכם מגוון אפשרויות רבות, למשל: עמדת וופל בלגי שבו כל אורח בוחר את התוספות שלו, שוקולדים, סירופים, עוגיות ועוד. עמדת קרפ צרפתי, עמדת גלידות, עמדת שייקים ועוד.

כל אחד מעמדות הקינוחים מאפשר לאורחים לסיים את הארוחה בקינוח ייחודי בטעם שלהם ולהשאיר תחושה מושלמת בסוף האירוע

 מה חשוב לזכור בעמדות אוכל בהכנה אישית?

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא להתאים את כמות אנשי הצוות לכמות הקהל. מאוד לא נעים אם יווצר מצב שאנשים עומדים זמן רב בתור לקינוח ולכן חשוב להביא עמדה מספיק גדולה בהתאם לכמות הקהל ולזמן שלוקח לייצר את הקינוח.
לדוגמא, בעמדת מנגל גדולה, שניים שלושה אנשי צוות מסוגלים לספק מאות מנות בשעה, בעמדת וופל בלגי, כל מכשיר מסוגל לייצר רק וופל אחד בפרק זמן קצוב. ולכן חשוב מאוד לתכנן מראש כמה אנשים ואנשי צוות צריך להכין לאירוע.

דבר נוסף חשוב מאוד הוא סוג האירוע. יש ילדים באירוע? יש אנשי עסקים? אנשים מבוגרים? כל אחד מהקהל הזה זקוק לשירות שונה וצריך להתאים עבורו את העמדות.

דבר נוסף שחשוב לתכנן את השתייה שתלווה את האירוע. אוכל חריף מצריך יותר שתייה קלה, אוכל כבד מצריך יותר יין ומשקעות אלכוהולים להוריד את המזון. את כל זה חשוב לתכנן מראש. 

מאמרים
נוספים