טיפים להימנע מפדיחות באירוע בטבע

תאריך

גם לאירוע הכי מתוכנן בעולם עלול להיות פשלות ופדיחות שהופכות ל:"את זוכרת את החתונה של יעל שבה האולם לא נשטף מאירוע הקודם?" אז אם בחתונה רגילה כך, באירוע בטבע על אחת כמה וכמה. אז הכנו לכם כמה טיפים לאירוע בטבע כדי למנוע את הפדיחה. 

את הטיפים האלו בנינו על סמך ניסיון העבר שלנו ושל חברות נוספות שגילו באמצע שמשהו קרה וזה עלול להיות מפדח מאוד, אז שימו לב ותעזרו להגיע במצב טוב יותר

אוי, לא חשבנו שצריך להכין תיבת נח למבול…

נכון, בישראל גם בחורף לא כל יום גשום, וודאי שלא בקיץ, אבל תמיד עלול להיות מצב שבאמצע סופ"ש שהיה אמור להיות חם ויבש לחלוטין מתחיל פתאום מבול לא מתוכנן. אז הדבר הראשון הוא לעקוב טוב טוב אחרי תחזית מזג האויר בשבוע לפני האירוע ולזכור שדברים יכולים להשתנות, דבר נוסף הוא להתכונן למקרה ש… למשל, ניתן לשכור אוהל לאירוע שישמש לקבל פנים או לפינת ישיבה נוספת, ואם חלילה רואים שמתחיל להיות גשום, אולי לא יהיה אידיאלי, אבל לפחות הגשם לא יהרוס את האיפור.

להכין מספיק שתיה

בדרך כלל אנחנו יכולים להעריך מראש את כמות השתיה שתלך במהלך האירוע, וגם אם קרה המקרה וחסר, תמיד יש עודפים באולם שניתן להוציא. במקרה הכי גרוע בקלות מביאים מהמחסן עוד שתיה והכל בסדר. בטבע, במקרה שחם יותר מהמתוכנן ופתאום מתחיל להיגמר השתיה זה ממש לא נעים, אז תכינו כמות רזרבית של שתיה נוספת, מים ושתיה לא מתקלקלים, עדיף להכין כמות גדולה מלהיתקע עם חוסר.

לעדכן את האורחים על דרכי הגעה

לפעמים אורחים שוכחים לשים לב במדויק למיקום ונזכרים לבדוק מיקום רק ברגע האחרון. לבעלי רכבים זה פחות קריטי כי נכנסים לרכב ונוסעים, כשזה מגיע לתחב"צ זה עלול לסבך את האורחים. תבררו עבור האורחים מראש מה הם דרכי ההגעה למקום ותעדכנו על כך, שלא יגיע מצב שבו אורחים רבים מאחרים איחור משמעותי עקב כך שיסתבכו בדרכם אל האירוע.

גנרטור רזרבי

באולם רגיל יש נפילות חשמל, בטבע אם מדובר בשטח ממש, אנחנו סומכים על גנרטורים של חברת ההשכרת ציוד לאירועים. למקרה של תקלה, כדאי להכין גיבוי בצורת גנרטור רזרווי אם אחד הולך לאיבוד. 

שילוט הכוונה נח

גן אירועים זה עדיין בגדר חיים קלים, אם אתם הכי מגניבים והלכתם על חתונה בחוף או ביער, תכינו שילוט מאיר עיניים ופזרו אותו בדרך לאירוע לעזור לאורחים למצוא את הדרך בקלות לפינה הקסומה שלכם.

להזמין ציוד מחברת השכרת ציוד מקצועית ומסודרת

כמובן שזה טיפ שלנו, אבל זה הטיפ החשוב ביותר! כשאתם מזמינים את הציוד מחברה מסודרת, היא כבר תדע להזכיר לכם על כל מיני דברים שאולי שכחתם להזמין ועשויים לעשות הבדל בין אירוע מוצלח, לאירוע מפדח. 

עוד ערימה של כסאות 

האירוע מתוכנן ל 150 מוזמנים? תזמינו עוד 30 כסאות, או כי יגיעו אנשים נוספים שלא חשבתם, או כי כסאות עלולות להישבר או כי זה בטבע, ועדיף להיזהר. 

תבואו למקום כמה ימים קודם לראות שהכל ברור

אין כמו מראה עיניים, וגם אם ביקרתם במקום לפני כמה חודשים כשהתחלתם לתכנן, קפצו שוב לביקור, תוודאו שכלום לא השתנה, שהכל כמתוכנן. 

בהצלחה!

מאמרים
נוספים