אלכוהול באירוע – המדריך המלא

תאריך

נכון, אנחנו לא מגיעים לאירוע כדי לשתות אלכוהול, אבל הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע שלנו. אין מה לעשות, כדי לשחרר טיפה את העכבות שהסביבה מטילה עלינו, האלכוהול, במשורה ובמידה, עושה עבודה טובה. אז איזה אלכוהול כדי להגיש באירוע? מה צריך בשביל זה? הנה כל התשובות:

למה בכלל צריך אלכוהול באירוע?

  1. שבירת קרח: באירוע אתם יכולים לרקוד עם אנשים שלא פגשתם בחיים. המשקאות יעזרו לכם לשבור את הקרח ולהרגיש בנוח גם במקום זר.
  2. מוסיף לחוויה: אי אפשר להשוות אירוע עם אלכוהול לאירוע בלי אלכוהול. האלכוהול, כל עוד הוא במידה סבירה, מרים את האווירה והופך את כולם לשמחים יותר.
  3. חוויה בלתי נשכחת: אם תדאגו לאורחים שלכם כמו שצריך, ותביאו קוקטיילים ומשקאות מעניינים ולא מוכרים, כולם יזכרו את החתונה שלכם כזו ש"נכון! שם שתינו את הקוקטייל הכחול המוזר בטעם תפוזים, אננס וליצ'י!".

מה חשוב לקחת בחשבון כשמתחילים?

1. סוג הבר

בהתאם לתקציב שלכם, תוכלו לבחור האם אתם הולכים על בר פתוח, שבו כל אחד שותה ככל העולה על רוחו, או שאתם הולכים על בר עם מבחר מצומצם יותר של משקאות, בתקציב נמוך יותר. באחת החתונות שנערכו בסיוע "יהלום – השכרת ציוד לאירועים" ראינו מהלך מעניין, שנעשה כדי לוודא שכולם ישתו באחריות: כל אורח קיבל מספר מסוים של כרטיסים, אותם הוא יכול "לפדות" במשקאות מהבר.

2. מספר האורחים

כמובן, ההשפעה הגדולה ביותר על כמות האלכוהול הנצרכת היא מספר האורחים. חשבו בערך כמה אלכוהול צורך אדם במהלך אירוע, ודאגו לכך שיביאו קצת יותר, כדי שלא ייגמר לכם באמצע. והנה, שאלת השאלות:

כמה אלכוהול צורך אדם באירוע?

נהוג לומר שאדם צורך שני "דרינקים" בשעה הראשונה שבה הוא נמצא באירוע, ועוד כ"דרינק" אחד בכל שעה לאחר מכן. עם זאת, הזמינו אלכוהול בזהירות, מפני שאף אחד לא רוצה שהאירוע שלו יהפוך לכאוס של שיכורים.

3. סוג המשקאות

כבר הסברנו באריכות שמומלץ להפתיע את האורחים שלכם במשקאות החריפים, אבל חשוב לא לשכוח את הבסיס: יין בשביל המבוגרים, בירות ובירות ללא אלכוהול לאלו שמקפידים על העניין וכדומה. אם יש לאירוע "נושא", כדי להזמין אלכוהול שישתלב איתו. צריך גם לזכור שלא כל המשקאות האלכוהוליים כשרים, ואם יש לנו שומרי כשרות באירוע – כדאי לדאוג גם להם.

ולסיכום:

האלכוהול שתגישו וצורת ההגשה שלו יכולים לקבוע האם האירוע שלכם יהיה שיק או שוק. דאגו שהאורחים ישתו באחריות, אבל תנו להם את האופציה ליהנות מערב עם אלכוהול משובח. לחיים!

מאמרים
נוספים