חתונה ברגע האחרון

תאריך

חתונה ברגע האחרון יכולה להיות גם מלחיצה וגם מרגשת. בין אם זה בגלל שינוי בתוכניות, ובין אם פשוט החלטתם ללכת על זה – תכנון חתונה תוך זמן קצר זה אפשרי. זה אולי נראה מרתיע, אבל עם הלך הרוח והגישה הנכונים, אתם יכול לערוך חתונה מדהימה בלי להתפשר על הפרטים. במאמר זה ננסה לסייע לכם עם מספר טיפים לתכנון חתונה של הרגע האחרון:

1. קבעו סדר עדיפויות

אין מה לעשות, חתונה ברגע האחרון דורשת גמישות. קבעו סדר עדיפויות; במה חשוב לכם להשקיע? במה אתם מסכימים להתגמש? התעדוף יכול לעזור לכם להחליט האם אתם מתעקשים על להקה או על צלם מסוימים; האם אתם בכל זאת רוצים שהחתונה תהיה בסגנון כפרי, למרות שייקח לכם יותר זמן לארגן אותה, או שבעצם גם חתונה אלגנטית תספיק לכם; האם קריטי לכם להמתין חודשיים לתפירת שמלת הכלה המושלמת, או שאפשר בקלות למצוא שמלה מדהימה לא פחות בחנות להשכרת שמלות כלה. הכל החלטה שלכם.

2. צרו ציר זמן ריאלי

גם כאשר מחליטים לעשות חתונה ברגע האחרון, הרגע האחרון הוא בדרך כלל לא מחר. שבו עם בן הזוג, תבדקו מהם המשאבים הזמינים עבורכם, וכך תוכלו לקבוע תאריך הגיוני לחתונה. נכון, אם החלטתם על חתונה ברגע האחרון ברור שאתם רוצים שהתאריך יהיה קרוב ככל האפשר, אבל אין שום סיבה שתגיעו לחתונה שלכם, הרגע הכי מאושר בחיים, עם הלשון בחוץ. לשם כך, היעזרו במדריכים שילמדו אתכם איך לתכנן אירוע מושלם.

3. שמרו על כמות משתתפים קטנה

כשמתכננים חתונה ברגע האחרון, חשוב לשמור על כמות משתתפים נמוכה. זה לא רק מקל על מציאת מקום מתאים לעריכת החתונה, אלא גם מאפשר לכם להתמקד בפרטים החשובים יותר, כמו הקייטרינג ועיצוב החתונה.

4. גמישות היא שם המשחק

 גם לאחר שקבעתם סדר עדיפויות מסודר, עליכם לזכור שמילת המפתח בתכנון חתונה של הרגע האחרון היא גמישות. תחשבו בצורה שקצת יוצאת מהקופסה; אם לא מצאתם מקום מתאים לחתונה, תחשבו על מקום יוצא מגדר הרגיל – חוף ים, אזור מיוער מתאים ואפילו חצר גדולה מספיק של חבר; אם לא מצאתם תאריך פנוי – שקלו לערוך את החתונה ביום שישי בבוקר, וכן הלאה.

5. תורידו דברים מהראש

אם כל חתונה מביאה איתה כאב ראש ולחץ – חתונה ברגע האחרון מביאה כמות כפולה ומכופלת. לכן, חשוב מאוד להוריד לכם כמה שיותר דברים מהראש. נסו להעביר חלק מהתכנונים לאנשים שאתם סומכים עליהם, וכשאתם מחפשים חברת השכרת ציוד לאירועים – נסו לחפש חברה כמו 'יהלום – השכרת ציוד לאירועים', שתספק לכם את כל מה שאתם צריכים בחבילה אחת, בלי לרוץ לחפש כל דבר בחברה שונה. בקטלוג המוצרים שלנו תמצאו שולחנות, כסאות, אוהלים, מזנוני אוכל, ועוד ציוד נלווה רב שיכסה לכם את כל הפינות בחתונה של הרגע האחרון.

מאמרים
נוספים