מה זה שולחן אבירים והאם צריך אותו באירוע שלנו?

תאריך

כשמישהו מזכיר את המושג "שולחן אבירים", אנחנו ישר חושבים על שולחן עגול שסביבו יושבים בפנים נוקשות עשרה אבירים חמושים בכבדות בפנים חתומות. האמת, עם זאת, היא שונה לחלוטין, ושולחנות אבירים מהווים היום חלק אינטגרלי בכל אירוע. אז מהו שולחן אבירים? האם אנחנו צריכים אותו? בואו ונבדוק:

מה זה שולחן אבירים?

שולחן אבירים הוא שולחן ארוך, בדרך כלל מעץ מהגוני או אלון, המשמש להושבת מספר רב של אנשים כאשר לא רוצים לפצל אותם לשולחנות נפרדים.

אין מה לעשות, בכל חתונה, כמה שלא תנסו להושיב כל אחד במקום המתאים לו, יכול להיות בלגן. יוסי רוצה לשבת ליד שלומי, אבי לא מוכן בשום פנים ואופן לשבת אפילו באזור של תמר, וכל החברים מהשכונה רוצים בכלל לשבת ביחד. לכן, בשנים האחרונות, שולחנות האבירים הפכו לפופולריים מאוד. שולחנות אבירים יכולים להגיע לאורך של שלושה שולחנות רגילים, ולהכיל 30–35 אנשים. 

השולחן, שניתן לפתוח אותו עוד ועוד, יפתור לכם הרבה כאבי ראש בסידורי הישיבה. תעשו את זה בצורה הנכונה: תושיבו בשולחנות האבירים את הקבוצות הגדולות שמגיעות (החברים מהצבא/מהעבודה/מהלימודים), ותשאירו את השולחנות הקטנים למשפחה או לקבוצות שחשוב לכם שיקבלו אווירה אינטימית וחמימה יותר.

האם צריך אותו באירוע שלנו?

בוודאי! למה לא לחסוך כאב ראש אם אפשר? כיום, כמעט כל אולם יכול להציע גם שולחנות אבירים, ואם האולם שבו בחרתם לא מציע זאת – פנו לחברה להשכרת ציוד לאירועים כדי שתספק לכם את הפתרון הנהדר הזה.

טיפ אחרון:

אם אתם רוצים ממש להיות מסודרים ולמנוע מבוכות, תדאגו לכך שכבר בכניסה לאולם תהיה מוצבת מפה מסודרת שתראה לכל אחד שנכנס איפה הוא יושב, כדי לחסוך עבורם את הרגע המביך הזה של העמידה המהוססת בפתח האולם בניסיון למצוא מישהו שאתה מכיר כדי לשבת לידו, או את הרגע המביך עוד יותר שבו מתיישבים בטעות במקום של הדודה הזקנה של החתן.

אם אתם ממש מפנקים, תדאגו למארחת שתעניק לכל אחד שנכנס לאולם פתק עם מקום הישיבה שלו, או שיהיו דיילים/מלצרים שיפנו כל אחד מהנכנסים למקומו.

לא משנה איזה שולחנות להשכרה אתם צריכים, צרו קשר איתנו כדי למצוא אותם!

מאמרים
נוספים