אל תסתכל בקנקן – תמלא אותו!

תאריך

אנחנו חיים בעידן שבו כל שטות הופכת לטרנד, וכל אקססורי הופך לצו האופנה החדש. אנחנו, ב'יהלום – השכרת ציוד לאירועים', מנסים תמיד לאזן בין העולמות: להישאר מחוברים לעולם הישן והטוב, אבל כל הזמן לקרוץ לעולם החדש והצעיר, שנפרש לנגד עינינו. במאמר זה נראה לכם דוגמה לאיזון בין העולמות, הישן והחדש, ובפריט אחד מעניין: קנקן השתייה.

מצד אחד – קנקן השתייה הוא אחד הפריטים הכי פונקציונליים שיש, כפי שנפרט, ומצד שני – קנקן שתייה הוא פריט דקורטיבי נהדר שניתן להוסיף בלי לפגוע בזרימה של השולחן והחדר.

אלו סוגי קנקני שתייה יש?

ישנם כמה סוגי קנקני שתייה:

  • קנקן לשתייה קרה: קנקנים אלו הם הקנקנים הנפוצים ביותר; משתמשים בהם לרוב באירועים כדי למלא את השולחנות בשתייה קרה ומרעננת, במטרה להימנע מהכיעור שמוסיפים לשולחן בקבוקי השתייה המתוקה התעשייתיים. בנוסף, ישנם כאלו שמעדיפים להשתמש בקנקנים על פני בקבוקי פלסטיק כדי לתמוך במחזור ובאיכות הסביבה.

בדרך כלל, קנקנים אלו הם פשוטים ביותר, חסרי עיטורים ועיצובים מיוחדים.

  • קנקן לשתייה חמה: קנקנים אלו שימושיים, כמובן, בעיקר בעונות הקרות, אז ממלאים אותם בשתייה חמה (בדרך כלל תה), ומגישים לאורחים. קנקנים אלו, בדרך כלל, הם בעלי מראה קלאסי וחלק, המספקים מראה אינטליגנטי ומכובד.
  • קנקן ליין (דקנטר): קנקנים ליין, או בשמם המקצועי – דֵּקַנְטֶר, הם קנקנים המכילים יין ונותנים לו "לנשום" ולהתחמצן. קנקנים אלו, בדרך כלל, מעוצבים בצורה מתוחכמת ויוקרתית, כדי להותיר רושם רב על האורח. מטרת הקנקנים האלו היא להפוך את היין לרך ונעים יותר לשתייה בצורה מהירה, ולמנוע מעבר של משקעים מהבקבוק/החבית אל כוס היין של המשתמש.
קנקן דקורטיבי לאירועים
קנקן דקורטיבי לאירועים

איך קנקן שתייה יכול לשדרג את האירוע שלי?

מלבד השימוש בקנקן ככלי לאחסון, קנקן שתייה דקורטיבי יכול לשדרג כל שולחן כפריט נוי ייחודי ואופנתי. הנה כמה רעיונות:

  1. מלאו את הכד בפרחים. חמניות, חינניות או שושנים, כל שילוב פרחים ארוכי גבעול בעלי צבעים שונים יביא לשדרוג השולחן כולו.
  2. פריטים מהטבע, כגון צדפים, אצטרובלים, עלים יבשים או אבנים בצבעים שונים, יתנו לשולחן מראה טבעי ומיוחד, שיעניק לאורחים טיפה מהרוגע שבטבע.
  3. סוכריות וממתקי גומי יתנו נופך מיוחד לשולחן הילדים בכל אירוע המיועד עבורם. הילדים לא יוכלו לקום מהשולחן, והמבוגרים באירוע ייהנו מכמה רגעים של נחת ושקט.
  4. קנקן מלא בפירות, כגון פלחים של לימונים, ליים, אננס ותפוחים, ירתק את מבטם של האורחים לבחירה המפתיעה.
  5. פמוט מיוחד: קנקן המלא בחול ובנצנצים, שעל גבם מונח נר בגודל המתאים ובזהירות המירבית – יעניק לשולחן אופי מיוחד משלו, ויהפוך את האירוע כולו למואר ונוצץ יותר.

כאשר אתם מארגנים אירוע מיוחד, ומחפשים חברה להשכרת ציוד לאירועים שתעשה בשבילכם הכל – צרו איתנו קשר, ונהפוך את האירוע שלכם לנוצץ ומלוטש.

אל תסתכל בקנקן – תמלא אותו!

מאמרים
נוספים